Post by adtybezseri on Feb 7, 2022 7:12:00 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Buddy Toss ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Buddy Toss IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mange guld hack ▞▞▞
▞▞▞ Buddy Toss 2022 version ▞▞▞
Meget meget godt spil, jeg kan godt lide dette spil
Uh det er svært, jeg spiller det
Hvad kan være mere hyggeligt end at give babyen et bad i badebaljen? De små lader også til at være vilde med det, og som de vokser sig større, kan vandlegen
Det er sjovt at gå som nye steder, mens du går højere, men når du først kommer et sted, hvor der ikke er noget, begynder det at blive kedeligt
For mange annoncer. Evry efter en kamp. En annonce vil poppe op, og du skal se 30 sekunder, før du kan springe over. Normalt er der to annoncer efter et spil.
fedt spil og alt andet end mange annoncer dude og nogle gange registreres det ikke på 30m eller 15m som dude ol bye bye gammmeeeee
Jeg skriver ikke rigtig anmeldelser, men jeg kan ikke lade være med at dette spil er så fantastisk, jeg kan lide det. Det er mere fantastisk, hvis du tilføjer race-tilstand, som du kan køre med bots eller PVP.
Virkelig et meget interessant spil, jeg fuldendte hele universet og rejste gennem det næste
Forfærdeligt spil, der halter [sandsynligvis med vilje for at tvinge dig til at se en annonce]
Plants vs. Zombies FREE Strategi zss
Dette spil er så dumt og for mange annoncer, jeg smed min telefon
Det er et godt spil, men du skal introducere flere funktioner, fordi disse kun er få funktioner
Hhh
Sjovt spil og vanedannende, men enkelt
Jeg bliver bare ved med at få en 30 sekunders tilføjelse (som jeg ikke kan lukke) HVER ENESTE GANG. Det er og ad hvert spil
Dette spil var ret godt i starten, men nej, de slettede tingen i spillets venstre side, når du starter, og hvordan skal jeg vide, at jeg skal klikke som imgaine, jeg gik til 10 millioner, hvordan kan jeg vide, hvad tid eller sek. skal jeg klikke for at kaste og selv ved første kamp er det godt med venstre side ting når du begynder at løfte kroppen op men nej hvordan ved jeg at klikke på løfte ham igen
For mange annoncer
Jeg elsker dette spil er altid et godt
det er dårligt, du kan prøve at spille lidt, det halter sandsynligvis på grund af annoncerne seriøst, du trykker på genstart 2 annonce, du trykker på start 2 annoncer, og når du forhåndsstarter i tiggeri, halter det, halter det bare, det har dog ikke mange annoncer som andre apps 😒 som dem, hvor alle knapper er en annonce åh vent ja, det gør det, og når jeg trykker, er det som om du ikke trykkede på din dårlige
Jeg elsker dette spil, hvis du hader dette spil på grund af annoncer, sluk dit internet
Awsome, fantastisk, og også et fedt spil. Dette spil er fantastisk i ideen, men... At kaste en kammerat i luften er noget som gør dig glad og trist uden kammeraten, der fyger i luften, når den falder i samme tid, så..... Tak Curry spil til at lave dette spil sætter jeg pris på😊😇
Buddy Toss ミニゲーム cfxt
Buddy Morrow. TV-Theme-Songs ... Hyggelig. DR phonograms on demand 2017 ... Those Who Throw Objects at the Crocodiles Will.
Sutter. Plus, når du når til et bestemt punkt, ser du ikke engang din kammerat falde, så du har ikke tid til at reagere.
Dette spil er sjovt, men det har så mange tilføjet, jeg hader det dårlige spil
Godt spil
Fedt spil kan ikke komme mærkeligt og vanedannende ud af det
Jeg kan godt lide det
Dette spil er ikke dårligt!
Elsker spillet kan du tilføje flere historier-tilstande, hvis du kan pls og tak, jeg elsker spillet
For meget tilføjer ikke Bey dette spil advarsel det er meget meget dårligt
Du er nødt til at se annoncer efter hvert kast, og hvis du vælger at se en annonce, skal du se to.
Fantastisk spil Jeg spiller dette spil fra flere måneder, indtil det ikke har været forsinket😊 Kontrol og grafik er super fantastisk, og det er forsinkelsesfrit
Endnu et spil, hvor det efter to eller tre forsøg tvinger en tilføjelse. Sammen med at have muligheder for at se flere tilføjer for at genoplive.
det er meget rart, at spillet kan nå til stjernerne og det er uendeligt!
Sjovt, men for mange tilføjelser
لعبة تحتاج إلى مزيد من التطوير
Når jeg åbner spillet, bliver skærmen sort. Hvorfor virker dette spil ikke? Har dette spil brug for noget tid at indlæse?
Spillet er for lavt, jeg kan ikke spille rigtigt, og jeg trykkede på skærmen, det virker ikke, så lad være med at ordne dette, jeg kan ikke lide grafikken, det er for forfærdeligt, ikke solgt
Buddy Toss ミニゲーム cfxt
Buddy Toss ミニゲーム cfxt
Jeg kunne bedre lide den gamle version i den nye, den fyr, der kaster, bliver træt og det er lidt dumt
spil ini susah dan suka eror
Jeg mistede meget hurtigt interessen
Buddy Toss ミニゲーム cfxt
det er et godt spil, men til mange ******* annoncer
Dette spil er sjovt
Dette spil er ret godt. Jeg vil sige, at de eneste forbedringer, der skal til, er, når du lige faldt fra rummet, og det er bare sindssygt, jeg plejer bare at spamme der for en sikkerheds skyld. Men generelt GG.
Hvorfor var du nødt til at fjerne flagermusen, det er det eneste, der kan hjælpe mig, når jeg når som 100.000 op i himlen
Spillet er fremragende, men når den faliende mand er i nærheden af tappeområdet, da jeg skulle røre ved, er manden allerede faldet ned.....